تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

شام آخر در خارج از خانه!| شهرخودرو در کرج میزبان فولاد

  • کد خبر: ۱۱۱۰۲۶
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
شام آخر در خارج از خانه!| شهرخودرو در کرج میزبان فولاد
شهرخودرو در آخرین بازی فصل در لیگ‌برتر فوتبال در تهران میزبان فولاد خوزستان است.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ تیم شهرخودرو در آخرین بازی‌اش در لیگ‌برتر بیست‌ویکم امشب از ساعت ۲۰ در تهران میزبان فولاد خوزستان خواهد بود! نماینده استان خراسان‌رضوی که فقط نام این استان را یدک می‌کشد، امشب در وضعیتی از حریفش در تهران میزبانی می‌کند که به‌دلایلی نامعلوم حاضر نشد در مشهد از مهمانش پذیرایی کند.

تیم در نام مشهدی و در عمل تهرانی شهرخودرو پس از باخت مقابل پرسپولیس در هفته گذشته که با حتمی‌شدن سقوطش از لیگ‌برتر برابر شد، برای این بازی شاید به‌دلیل روبه‌رونشدن با هواداران قطعا ناراحت مشهدی و شاید هم به‌علت صرفه‌جویی مالی در تهران مانده است تا این بازی از چیزی که هست، تشریفاتی‌تر باشد. آخرین برنامه حضور شهرخودرو در لیگ‌برتر پس از هفت سال مداوم، امشب درحالی رقم می‌خورد که احتمالا هیچ مشهدی در ورزشگاه محل این بازی (که تا لحظه نوشتن این مطلب هنوز اعلام نشده است!) حاضر نخواهد شد. معلوم نیست این مسابقه پخش مستقیم داشته باشد یا نه، ولی اگر هم چنین باشد، بی‌گمان بیننده چندانی نخواهد داشت.

شهرخودرو – فولاد؛ مسابقه‌ای سابقا جذاب

تقابل فولاد و شهرخودرو چه در زمانی که این اسم را داشت و چه زمانی که نامش پدیده بود، همیشه جذاب و دیدنی بوده است. دو تیمی که سوای این فصل در بیشتر فصل‌های گذشته در قدوقامت هم بودند و به همین دلیل مصاف آن‌ها یک بازی نزدیک و در بسیاری از مواقع جذاب می‌شد. قاعده‌ای که امسال شامل این دو تیم نشده و پس از تضعیف واضح تیم خراسانی، یکی از دوئل‌های مهیج لیگ ایران از رونق افتاده است.

در بازی رفت دو تیم که در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شد، شاگردان جواد نکونام برخلاف فصل‌های گذشته بردی آسان برابر شهرخودرو به‌دست آوردند و با گل‌های پاتوسی و شیمبا ۲ بر ۰ پیروز شدند. امشب هم این دو تیم در وضعیتی به‌مصاف هم می‌روند که روزگارشان تفاوت زیادی با آخرین بازی دور رفت نمی‌کند. شهرخودرو مثل همان بازی قعرنشین لیگ است و فولاد با ۴۸ امتیاز تلاش می‌کند جایگاه چهارمی‌اش را در جدول تثبیت کند. حال متفاوت دو تیم طعنه‌ای است آشکار به وضع تیم‌داری در جو فوتبال ایران که برای هزارمین‌بار ثابت می‌کند بخش خصوصی در هر حال محکوم به شکست است و همه اتفاقات خوب طرف تیم‌های دولتی یا نیمه‌دولتی است و بس!

آخرین حرف‌های سیدعباسی

سرمربی تیم شهرخودرو دیروز در نشست خبری بازی با فولاد شرکت کرد و یکی از آخرین مصاحبه‌هایش را انجام داد. او که مثل خود تیم شهرخودرو سرنوشت نامعلومی دارد و معلوم نیست در کجای آینده این تیم قرار دارد، دیروز در جمع خبرنگاران سعی کرد این بازی را برای خودش و تیمش مهم جلوه دهد. داوود سیدعباسی درباره بازی با این تیم ثروتمند و قدرتمند خوزستانی گفت: بازی برای تیم خوب فولاد که جایگاه خوبی در جدول دارد و در هفته پایانی است، از اهمیت زیادی برخوردار است. برای ما هم اهمیت دارد، چون فرصتی است که جوان‌های تیم و همین‌طور با تجربه‌ها بتوانند در آخرین بازی فصل توانایی‌هایشان را نشان دهند. البته با لشکری از آسیب‌دیدگی روبه‌رو هستیم و خیلی از بازیکنان را در اختیار نداریم.

او درباره غایبان بازی اظهار کرد: ربیع‌خواه، فلاحیان، امیرحسین نعمتی، احسان حسینی و محمد محمدزاده مصدوم هستند و وضعیت حسین حیدری هنوز معلوم نیست. از کادرفنی هم آقای ناصحی و سیدصالحی در بازی قبل اخراج شدند. سرمربی شهرخودرو درباره آینده این تیم هم که برای همه سؤال است، گفت: آدم به امید زنده است. بهتر است از اتفاقات بد درس بگیریم و آن‌ها را کنار بگذاریم. اگر واقعا اراده هست، فوتبال خراسان این ظرفیت را دارد که باتوجه‌به استعداد‌هایش و امکاناتی که آنجا هست، هم‌زمان دو تیم در لیگ‌برتر داشته باشد.

مسئولان باشگاه برنامه‌شان را اعلام کردند و آقای حیدرپور هم گفته است با قدرت برای سال آینده ادامه می‌دهیم و اینکه چه اتفاقاتی برای شهرخودرو خواهد افتاد را نمی‌دانم. کسی از فردای خودش هم خبر ندارد.
سیدعباسی درباره قراردادش با شهرخودرو هم گفت: قرارداد من به پایان رسیده است و آدم از یک دقیقه بعد خودش هم خبر ندارد. خودم هم به این موضوع فکر نمی‌کنم؛ باید بازی تمام شود تا ببینیم چه پیش خواهد آمد.

او درباره اینکه جای نماینده مشهد در فصل آینده در لیگ‌برتر خالی است و چه چیز باعث این شد، گفت: به‌اندازه کافی درباره این مسئله بحث شد و در حیطه تخصص من نیست و باید کارشناسی شود. در هر صورت اشتباهات باید پوشانده شود. اگر خدا بخواهد و شهرخودرو باقدرت در لیگ حضور داشته باشد، باید کارشناسی شود که چه اتفاقی افتاد.

اگر استان خراسان بخواهد برای لیگ کشورمان نماینده باشد، باید در آنجا هم کارشناسی شود. باید درس گرفت و مشکلات را درست کرد؛ اگر اراده‌ای باشد که هست. سرمربی شهرخودرو درباره میزبانی از فولاد در تهران نیز بیان کرد: فرقی نمی‌کند، زمین دستگردی هم ورزشگاه خیلی خوبی است. ما هیچ مشکلی از لحاظ زمین بازی در ثامن نداشتیم و چمن باکیفیت بود. حتی مشکل رفت‌وآمد هم نداشتیم. فقط می‌گفتیم حیف است که در ورزشگاه امام‌رضا (ع) با آن‌همه امکانات بازی نکنیم. فرقی نمی‌کند در کدام زمین بازی کنیم.

این چندمین جایی است که در آن میزبانی می‌کنیم. سیدعباسی یادآور شد: از اسب افتاده‌ایم، اما از اصل نه. با همه توان در برابر فولاد بازی می‌کنیم، چون می‌دانیم برای تیم‌های جدول این بازی مهم است و خودمان اگر در چنین شرایطی بودیم، دوست داشتیم تیم‌ها با همه قدرت بازی کنند. ما متعهد هستیم. بچه‌ها هم امروز (دیروز) تمرین خوبی کردند و همان‌طور که گفتم، فرصت خوبی برای جوان‌هایمان است که توانایی‌هایشان را نشان دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->